eerste dag - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu

eerste dag

Blijf op de hoogte en volg naomi

16 Juni 2014 | Nederland, Het Wandelbos

hallo allemaal,
gister ben ik aan gekomen op het park, naar het huisje gegaan en het zag er allemaal goed uit. slaap en woon daar samen met nog 3 meisjes maar 2 zijn nu een paar dagen vrij.
het andere meisje jeanne is er wel en we hebben het heel gezellig vandaag hebben we samen gekookt.
vandaag was ook onze eerste werkdag, het was een leuke maar ook een zware dag heel veel informatie gekregen.
vandaag hebben we ook onze werk kleren gehad en die zien er leuk uit. morgen gaan we de heledag de bollow show oefenen dus dat is best spannend.


xx

  • 16 Juni 2014 - 19:46

    Jouw Trotse Mama:

    Ik ben trots op jou en fijn dat je het zo naar je zin hebt. Dikke kus mama

  • 17 Juni 2014 - 09:06

    Diana:

    Klinkt goed allemaal, ga er een toptijd van maken en geef ons maar veel te lezen xxx

  • 19 Juni 2014 - 11:14

    Peter:

    hi schatje,
    doe je best en maak er een toffe tijd van xx
    ik vindt wel dat je een fototje moet plaatsen in je werkkleren hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Het Wandelbos

naomi

Ik ben Naomi 19 jaar, ik studeer management recreatie aan de Rooi pannen.

Actief sinds 08 Juni 2014
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 2309

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 09 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: