het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu

het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg naomi

08 Juni 2014 | Nederland, Het Wandelbos

het aftellen is nu toch wel echt begonnen nog 8 nachtjes en dan ga ik voor 5 maanden stage lopen.
ik ga naar het gezellig park landal coldehoven toe. daar doe ik met nog veel andere mensen de animatie.
het lijkt me heel gaaf om daar te zijn we gaan zo veel leren, zoals snorkelen en anderen dingen in het zwembad, we doen shows en zijn de heledag met de kinderen bezig. ook vind ik het toch ook wel spannend omdat je zo lang van huis bent maar we komen goed terecht. ik ga hier vanaf nu de komende 5 maanden bij houden wat we allemaal gaan doen en hoe alles gaat.

xx tot snel

  • 15 Juni 2014 - 11:12

    Linsey:

    Ik weet dat je het super goed gaat doen in coldenhoeve

    Xxxxxx linsey xxxxx
    Ben trots op je

  • 15 Juni 2014 - 21:14

    Gerda:

    we hebben je vandaag weg gebracht schat, heel veel plezier het gaat je lukken. xxxxx

  • 15 Juni 2014 - 22:55

    Linda, Bryan, Jade & Manou:

    Wij lezen lekker mee hoor =)
    Heel veel plezier!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Het Wandelbos

naomi

Ik ben Naomi 19 jaar, ik studeer management recreatie aan de Rooi pannen.

Actief sinds 08 Juni 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2317

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 09 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: