rustig dagje - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Blijf op de hoogte en volg naomi

20 Juni 2014 | Nederland, Het Wandelbos

hallo lieve volgers,

vandaag ben ik nog lekker een dagje vrij en morgen weer om 1 uur beginnen,
gisteravond was het heel gezellig we hebben weer met iedereen bij elkaar gezeten.

ik moet best wel wennen aan het leven hier en nu dat je zo als het waren op je eigen woont merk je hoeveel papa en mama altijd voor je doen.
ik heb nog nooit zo vaak de vaatwasser in en uit geruimd nog nooit zo vaak mijn bed op gemaakt, en mijn eigen was gedaan haha.
dus lieve papa en mama dankjewel(L)
je bent hier echt op je zelf aan gewezen en dat is nu nog best wel lastig maar ik denk dat het wel goed komt.
morgen middag is er hier iets op het park te doen en komen er allemaal artiesten.
ik ben best benieuwd naar hoe mijn eerste echte werk dag morgen gaat zijn.ik vind het echt heel fijn dat is hele lieve huisgenootjes heb en dat ik het heel goed me ze kan vinden, het is altijd gezellig hier haha.
het weer kan soms wel iets beter het is nog niet echt mooi weer geweest en best nog wel veel regen dus kunnen alleen binnen zitten.

als ik morgen klaar ben laat ik weten hoe het was.

xx

  • 20 Juni 2014 - 15:41

    Mama En Papa:

    we zijn blij te lezen dat alles goed gaat, en dat we zoveel voor je doen..... ach schat daar zijn we je ouders voor, en zolang het kan geniet er dan maar van.


  • 20 Juni 2014 - 15:48

    Melissa:

    fijn dat je het daar leuk hebtxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Het Wandelbos

naomi

Ik ben Naomi 19 jaar, ik studeer management recreatie aan de Rooi pannen.

Actief sinds 08 Juni 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 2296

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 09 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: