eerste week bijna voor bij - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu eerste week bijna voor bij - Reisverslag uit Het Wandelbos, Nederland van naomi velsen - WaarBenJij.nu

eerste week bijna voor bij

Blijf op de hoogte en volg naomi

19 Juni 2014 | Nederland, Het Wandelbos

na 3 traings dagen ben ik nu lekker 2 dagen vrij,
we hebben die zware dagen gehad vol met informatie,
gister hebben we met het hele team van 17 man samen voetbal gekeken en lekker gegeten.
mijn huis genoten zijn hele leuke meiden en de andere mensen uit het team zijn ook heel gezellig,
we zitten s'avonds vaak met iedereen bij elkaar in het huisje en kijken we tv en praten we over van alles en nog wat.
het werk is ook heel erg leuk, gister liepen we door het speelbos dat is een grote binnenspeeltuin met ballenbak en grote speeltoestellen en we waren daar even bezig en gelijk kwamen er allemaal kinderen naar je toe die je gingen helpen en steeds over met je mee naar toe gingen.
over 2 weken gaan we naar een ander huisje die dichter bij is aan het begin van het park.
gister hebben we ook geleerd hoe we het zwembad schoon moeten maken en daarna hebben we geleerd hoe we moeten snorkelen, dat was echt heel erg leuk, en we gaan vaker met iedereen oefenen, het weer is tot nu toe nog niet echt heel erg lekker,
jeanne en ik zijn dinsdag boodschappen gaan doen maar we moesten eerst nog maar is de supermarkt vinden, we hebben lekker gegeten en naar lekker een filmpje op tv gekeken.
we zaten lekker op de bank tot dat er ineens 3 van onze collega's binnen kwamen en vroegen of we mee gingen pizza halen, maar wij waren lekker thuis gebleven.
het is heel fijn hoe iedereen met elkaar om gaat en dat iedereen het goed met elkaar kan vinden, net alsof we elkaar al jaren kennen.

xx